Úvod » Časté dotazy
- O Dobrém skutku
- Novinky
- Ke stažení
- Informace pro dárce
- Informace pro žadatele
- Adopce Dobrého skutku
- Časté dotazy
- Kontakty
Časté dotazy
Dříve než se zeptáte na to, co vás zajímá, přečtěte si časté dotazy a odpovědi na ně. Pokud zde nenaleznete hledanou odpověď, použijte kontaktní formulář nebo se dotázejte telefonicky - kontakty na členy sdružení a další spolupracovníky naleznete zde.
Dotaz. Kdy obdržím vybraný dárek - suvenýr?
Dárek zasíláme na vaši adresu po obdržení podepsané darovací smlouvy a připsání finančního daru na náš účet. Darovací smlouvu a údaje pro zaslání finančního daru získáte v procesu objednání dárku nebo při vyplňování formuláře pro zaslání finančního daru.
Dotaz. Proč musím zaslat poštou dvě podepsané darovací smlouvy?
Jeden výtisk je nutný pro daňové přiznání našeho sdružení a druhý vám zašleme potvrzený zpět. Darovací smlouva a doklad o uhrazení finanční částky vám slouží k daňovým účelům. Zároveň tak získáváte doklad o tom, že vámi věnovaná částka bude použita na stanovený účel.
Finanční dar musí být připsán na náš účet do 14 dnů od vytvoření darovací smlouvy (datum je uvedeno na smlouvě). Pokud dar nebude připsán do výše uvedené doby, je darovací smlouva vyřazena z naší databáze, popř. rezervované dárky znovu uvolněny pro další zájemce.
Dotaz. Jak je to s poštovným?
Poštovné i balné hradí naše sdružení.
Ano. Předmět si můžete vyzvednout po předchozí domluvě v sídle Dobrý skutek z.s. (Jiráskovo nám. 2, 326 00 Plzeň), popř. v sídle společnosti Broker Cosulting, a.s. (Office Park Nové Butovice, budova B, Bucharova 1423/6, Praha - Stodůlky). Zejména u hodnotnějších předmětů doporučujeme využít tuto možnost.
V tomto případě stačí vyplnit online formulář pro zaslání finančního daru. Zde si zvolíte vybraného klienta. Na základě vyplněného formuláře vám bude vygenerována a e-mailem zaslána darovací smlouva, kterou ve dvou vyhotoveních zašlete na naši adresu. Smlouvu potvrdíme a jeden výtisk vám zašleme.
Dotaz. Smazal/a jsem si darovací smlouvu, která mi došla v e-mailu a nemám vytištěnu ani tu, které se mi nabízela k vytištění na webu. Co mám dělat?
Napište nám přes kontaktní formulář, zašleme vám smlouvu znovu.
Napište nám přes kontaktní formulář, zašleme vám smlouvu znovu se správnými údaji.
Veškeré příchozí i odchozí platby máte možnost jednoduše sledovat na našem transparentním účtu a v seznamu dárců u konkrétního klienta, kterému byl váš dar zaslán. Seznam dříve uspokojených klientů naleznete v archívu.
Pošlete nám e-mail na adresu: info@dobryskutek.cz. Dříve než nám kontakt na potenciálního žadatele zašlete, přečtěte si několik informací o podmínkách, které musí žadatel splňovat.
Ve výjimečných případech umožní Dobrý skutek klientovi zveřejnění jeho žádosti na webových stránkách bez garance dosažení cílové částky, tj. bez možnosti dorovnání z rezervních fondů spolku. Žadatel si i sám aktivně hledá dárce z řad svých přátel, kamarádů a známých, Dobrý skutek je pouze “prostředníkem”, který dary shromažďuje a vystavuje darovací smlouvy. Úhrada je prováděna po naplnění sbírky. Na “čistou sbírku” mohou přispívat všichni dárci, kteří si ji vyberou přes webové stránky tak, jako na ostatní zveřejněné žádosti. Není-li dosaženo cílové částky na vybraný dar, má klient možnost doplatit chybějící částku nebo si nechat výborem schválit změnu daru. Nebude-li chybějící částka doplacena a jiný dar nebude výborem schválen, vybraná částka bude rozdělena ve prospěch ostatních klientů.